O nama

Istorija

Kompanija LUK d.o.o. Sarajevo, izrasta davne 1985. godine iz zanatske radionice za instalacije sistema grijanja i hlađenja, plinskih instalacija i procesne opreme, u zajedničkom vlasništvu .Osnovna djelatnost kompanije je bila proizvodnja hamburških lukova hidrauličkim procesom vlastite konstrukcije i izrade, a rađena je u partnerstvu sa jednim od vodećih evropskih proizvođača u ovoj oblasti, firmom „Erne Fittings“ Austrija. Tako su se proizvodi kompanije LUK tada mogli naći širom Evrope i drugih svjetskih tržišta, a pored toga, kompanija je bila jedan od lidera na tržištu prodaje specijalizovane opreme iz oblasti klimatizacije, grijanja i ostalih instalacija na području nekadašnje Jugoslavije. Njegujući usvojeno znanje, te kontakte s ino-partnerima, odmah po završetku rata 1996. godine, kompanija LUK d.o.o. nastavlja svoje poslovanje.

Profil

LUK grupacija je osnovana, uz veliku predanost uposlenika i podršku poslovnih partnera, s ciljem podizanja kvaliteta načina gradnje, te samih uslova stanovanja. Kompanija LUK d.o.o. se na tržištu profilira prvenstveno kao centar za gasnu opremu, vodovod, grijanje i klimatizaciju. Zahvaljujući saradnji sa svjetskim liderima na području spomenutih proizvodnih linija, te izuzetno stručnom i obrazovanom kadru, kompanija LUK d.o.o. u mogućnosti je pružiti kompletno rješenje, krenuvši od stručnog savjetovanja, projektovanja, isporuke i atestiranja kompleksnih sistema. 2002. godine postignut je značajan uspjeh kroz osvajanje povjerenja vodećeg evropskog lanca OBI, te pokretanje kompanije Bau&Garten d.o.o, pod franšiznim ugovorom sa krovnom kompanijom. Market OBI Sarajevo, je definitivno lider na tržištu i od samog osnivanja ostvaruje značajne rezultate poslovanja. Prepoznajući potrebe tržišta za visoko kvalitetnom i dizajniranom ponudom materijala i opreme za uređenje kupaonica i interijera, kompanija LUK d.o.o. pokrenula je i potpuno novi brand „Bagno – Svijet kupatila“ Salon na vrlo inovativan način prezentira kompletnu opremu za kupatila, dok uposleni arhitekti i dizajneri daju 3D prikaz idejnih rješenja ambijenata. LUK grupacija zapošljava preko 150 radnika, poslovne principe zasniva na ostvarenju i unapređenju partnerskih odnosa, kako sa klijentima, tako i sa dobavljačima.

Krajnji cilj je svakako povećanje zadovoljstva i kvalitete življenja svih naših saradnika: uposlenika, klijenata, dobavljača…

LUKademija

U namjeri da prati tržišne trendove, ali i da ojača tržišne pozicije svojih partnera – instalatera, LUK kontinuirano radi, u saradnji sa ključnim principalima, na stručnoj edukaciji partnera kroz popularnu LUKademiju.
Kombinujući posjete tvornicama, tehničke prezentacije, te druženja zabavnog karaktera, LUK partneri, zajedno sa LUK uposlenicima usvajaju nova znanja, ali i razvijaju kvalitetne, neraskidive odnose.

Vizija

“Grijanje zimi, klimatizacija ljeti u svakoj kući i poslovnom prostoru, uz komfor i toplinu suvremeno dizajnirane kupaonice.“

Misija

„Zadovoljiti potrebe kupaca najboljom vrijednošću proizvoda koje mogu dobiti na tržištu BiH te davanjem nužnih, stručnih i kvalitetnih informacija kupcima za donošenje odluke o kupovini. Mi to omogućujemo predanošću našeg osoblja da zadovolji potrebe kupaca zajedno sa osjećajem topline, ličnog ponosa i duha preduzeća.“

Vrijednosti

  • Orijentacija prema kupcu
  • Disciplina
  • Preuzimanje odgovornosti
  • Kvaliteta
  • Klima usmjerena prema rezultatima
  • Izvrsno radno okruženje

Politika kvaliteta

  • Identifikovati i ispunjavati zahtjeve i očekivanja kupaca.
  • Osigurati kontinuiran razvoj, održavanje i stalno unaprjeđivanje imidža uspješne i pouzdane kompanije.
  • Težiti ka poslovnoj izvrsnosti uz stalno poboljšanje kvaliteta usluga i kvaliteta u svim segmentima poslovanja uz poštivanje važećih zakonskih propisa i interno postavljenih zahtjeva
  • Upravljati kvalitetom na svim organizacionim nivoima i u svim poslovnim procesima uz stalno poboljšanje sistema upravljanja kvalitetom
  • Težiti stalnom rastu životnog standarda zaposlenika.

Ciljevi kvaliteta

  • Kontinuirano unaprjeđivanje asortimana, kvaliteta proizvoda i usluga, te prometa.
  • Dugoročno zadovoljstvo kupaca i partnerstvo s njima.
  • Odnos kvaliteta i cijena ponuđenog asortimana robe treba da bude povoljniji od konkurencije.
  • Stalno unapređenje sistema povratnih informacija o zahtjevima i zadovoljstvu kupaca u cilju povećanja sposobnosti naše kompanije za njihovo ispunjenje.
  • Odgovornost zaposlenika za usklađenost poslovanja sa zakonom, kao i Luk-ovom internom regulativom, te provođenje poslovne politike, procedura i standarda kvaliteta.
  • Permanentna motivacija i stručno doosposobljavanje zaposlenika, stvaranje poslovne klime u kojoj se kreativnost i učinak svakog zaposlenika adekvatno vrednuje, te uključivanje zaposlenika u proces stalnog unaprijeđena sistema upravljanja kvalitetom,
  • Uspostavljanje partnerskih odnosa sa dobavljačima i njihovo uključivanje u naš sistem upravljanja kvalitetom.
  • Implementacija, razvoj i održavanje sistema upravljanja kvalitetom prema zahtjevima standarda ISO 9001:2008
  • Ciljeve kvaliteta ostvarivati kroz definisanje i realizaciju godišnjih mjerljivih ciljeva.

Partneri